Kendi Halindelik

kendi halindelik, kendi aura ve enerjine dönmek

Kendi Halindelik: Deneyim, Farkındalık ve İçsel Denge

──────────

Bir Şeyler Oluyor Gibi

Bazen bir şeyler oluyor gibi oluyor.
Dış dünyayı içimde daha açık ve yoğun deneyimlediğim için bu hep oldukça kişisel bir yerden yaşanıyor.

Gerçeklikte olan şeyler, içimde kurulan dünyanın küçük yansımaları gibi.
Ufak sinyaller, belli belirsiz haller.

Bazen yoğun bir heyecan.
Yüksek bir enerji.
Sonrasında gelen boşluk ve kabulleniş.

İçselleştirmeden, biraz dışında tutarak.

· · ·

Deneyim ve Kendine Dönüş

Deneyimlediğim her şey, bir şekilde bana ait.
Anda kalabilmekle ilgili.

Ruhumda bir çeşit mizansen var gibi;
güzel görme, güzel algılama, estetize etme hâli.
Kısa süreli bir zihin akışı.

Hepsi bana ait bir deneyim.

· · ·

Denge: Hız ve Durağanlık

Sabırsız ve hızlı olabiliyorum bazen.
Bazen de durağan ve içe dönük.

Romantik olabildiğim gibi, fazla gerçekçi de olabiliyorum.

Ama şunu öğrendim:
İdealize etmeden şans vermek.
Ana, kendine, bir deneyime.

· · ·

Aidiyet ve Enerji

Her şeyi hesaplayamaz insan.

Ama benim için zor değil şunu fark etmek:
Aidiyet kurup kuramayacağım şey.

Enerjisi tutmayan hiçbir şey bende tutunamıyor.

Ben daha çok şu hâlime alışığım:
Özgün, huzurlu, heyecanlı, umutlu olan hâlime.

· · ·

İçsel Güç ve Gözlem

Empatik olduğum anlarda bile şunu yapabiliyorum:

Gözlemlemek.
Orada kalıp kalmayacağıma karar vermek.
İstediğim anda kesebilmek.

Bu da sanırım farkındalıklı bir içsel güç.

· · ·

Kendinde Kalmak

Artık şuna bakıyorum:

Herhangi bir şey…
Bir durum, bir enerji, bir karşılaşma.

Bana iyi geliyor mu, gelmiyor mu?

“Biri ne yaptı, ne düşündü?” değil mesele.
Ben bunun neresindeyim?

Bende kalmalı mı?

· · ·

Basitlik ve Kabul

Çok dramatik yaşamamayı tercih ediyorum.

Zaten yeterince yoğun hissediyorum.
Biraz kendimle kalınca dengeleniyor.

Deneyimleri kişisel olmaktan çıkardığımda hafifliyorum.

İnsan böyle bir şey.
Kusurlarıyla, zaaflarıyla var olan bir şey.

· · ·

Sadece Deneyim

Bazen her şey çok karmaşık gibi görünüyor.
Ama uzaktan bakınca sadeleşiyor.

Bazı şeyler gerçekten sadece olup bitiyor.

Anlam arıyoruz.
Ama bazen sadece deneyim.

· · ·

Denemek ve Anlamak

Yeni bir şey denemek gibi aslında.

Dışarıdan güzel görünen ama sana iyi gelmeyen bir şey.

Süslü.
Biraz iddialı.
Ama tatsız.

İçine giriyorsun.
Ne olduğunu tam bilmeden.

Sonra bir yerde anlıyorsun:

Bu bana iyi gelmedi.

· · ·

Son

İnsanlar da böyle.
Durumlar da.
Deneyimler de.

Bazen düşündüğümüz kadar derin değil.

Bazen sadece olur.
Ve biter.

──────────

Sanghatelier sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin